Klant coördinator | Bouw aan duurzame klantrelaties
Full-time
Markt conform
ma-vrij
Amersfoort
Klant coördinator | Bouwen aan duurzame klantrelaties door slimme liftoplossingen
Een enthousiaste spin in het web die de kantverwachting wil overtreffen!
Wie zoeken wij?
Als klant coördinator ben je continue aan het werk voor en met onze klanten. Het is namelijk onze overtuiging dat tevreden klanten de basis zijn van een succesvol en groeiend bedrijf.
Je streeft ernaar om de klanten in jou regio in één gesprek verder te helpen. Dit geldt ook voor het beheer van diverse e-mailboxen. Het liefst doe je nog net iets meer voor de klant om daarmee de verwachting te overtreffen. Je bent het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje van ons bedrijf!
Naar het klantencontact ben je ook verantwoordelijk voor het aannemen en registreren van storingsmeldingen, verwerk en registreer je keuringsrapporten en denk je actief mee in het team hoe we de service richting onze klanten iedere dag weer kunnen verbeteren.
Naast het klantcontact ben je ook verantwoordelijk voor de efficiënte planning van de monteurs in jou regio, in overleg met de Field Leader van de regio. Het grote voordeel hiervan is dat je direct kunt schakelen op verzoeken van klanten.
Daarnaast ben je sociaal, communicatief sterk, dienstverlenend en heb je minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een vergelijkbare serviceorganisatie.
Je bent onderdeel van de het klantcontact centrum.
Wat vragen wij?
- Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands. Daarnaast heb je bij voorkeur ervaring met (telefonisch) klantcontact, of je wil dit graag verder ontwikkelen.
- Je gaat klantgericht te werk, excellente service heeft bij jou de hoogste prioriteit.
- Je bent in staat flexibel om te gaan met veranderingen.
- Ervaring en kennis van MS Office pakket
- Goede organisatorische vaardigheden om je werk te structureren
De komende jaren zullen in het teken staan van ontwikkeling en vernieuwing. De bedrijfscultuur is informeel en doelgericht met veel vrijheid voor eigen initiatief.
Wat bieden wij?
- Een fulltime dienstverband voor 40 uur per week
- Goede arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 27 vakantiedagen , 13 ADV dagen
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, training en opleidingen;
- Vanuit ons hoofdkantoor in Amersfoort bieden wij een inspirerende en dynamische werkomgeving;
- Je komt te werken bij een gezonde en groeiende organisatie met een informele cultuur waarin persoonlijke benadering en contact hoog in het vaandel staan;
- Een hecht team van professionals, welke op een behulpzame, eerlijke en toegankelijke manier samenwerken. We houden van sportieve events en gezellige borrels;
- Veel ruimte voor eigen inbreng, een transparante, platte organisatie met korte lijnen;
Solliciteren
Herken je je in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct via pz@mpliften.nl.
Wil je meer informatie over deze functie, dan kun je ook bellen met Dinesh Badri (Manager Klantcontract centrum) 06 – 30250075.
Wij nodigen je uit ons te volgen via LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/mp-liften-nl/
Follow your Mind, Follow your Heart… #theSMARTCHOICE
Terug